نصب گواهی ssl ی : WHM/Cpanel

نصب گواهی ssl  :  WHM/Cpanel

نکته : این راهنما فرض می کند که کاربر به "SSL Manager" در داخل WHM دسترسی داشته باشد. اگر شما یک مدیر نیستید، نمیتوانید این گواهی ssl را نصب کنید و برای انجام این کار باید با مدیر خود در تماس باشید.

برای نصب گواهینامه ssl شما ، شما باید وارد حساب cPanel خود یا WHM شوید. هر دوی آنها یعنی  cPanel (پانل کنترل کاربر نهایی) و WHM (پانل مدیریت) روش های کمی متفاوت از هم برای نصب گواهی دارند.
شما گواهی ssl خود را از ما دریافت خواهید کرد، یک فایل معمولا با  نام 'your_domain_com.crt' و به خوبی فایل 'ca-bundle' که دارای پسوند .ca-bundle می باشد.

 

WHM

images

  1. ورود به WHM. از منو، به قسمت SSL / TLS بروید و روی 'Install a SSL Certificateand Setup the Domain'  کلیک کنید.

 

  1. فایل  گواهی ssl  را در یک ویرایشگر متن باز کنید (این فایل با نام دامنه شما در نام فایل است) و مطالب را در کادر بالا کپی و جایگذاری کنید. بر روی دکمه دوم 'Fetch' کلیک کنید، نزدیک بخش فایل کلید (به رنگ قرمز).

 

  1. این کلید خصوصی و دامنه، اطلاعات کاربر و آدرس IP از سرور را بازیابی و آن را در فرمی برای شما جمع آوری می کند.

 

  1. به پایین فرم بروید ، جعبه ای با عنوان 'Paste the ca bundle here (optional)' را مشاهده خواهید کرد. فایل 'ca-bundle' را باز کنید و محتویات را در این کادر کپی کنید. روی دکمه 'Submit' کلیک کنید و بعد از یک یا دو دقیقه گواهی ssl در دامنه نصب و راه اندازی خواهد شد.
    اگرفایل ca-bundle را دریافت نکردید، یادداشت های زیر را مشاهده کنید.

 

cPanel

 

  1. ورود به cPanel. در منو 'Security' روی گزینه 'SSL/TLS Manager' کلیک کنید.

 

  1. روی لینک پایین 'Certificates' کلیک کنید.

 

  1. در کادر 'Paste the crt below:' ، محتویات فایل گواهی ssl  خود را (معمولا به نام 'your_domain_com.crt' ) کپی و جای گذاری کنید.

 

همچنین شما می توانید آن را از طریق مرورگر آپلود کنید. روی دکمه 'Upload' کلیک کنید . گواهی ssl بارگذاری و در سایت نصب خواهد شد.

 

نکته : اگر فایل "ca-bundle" را دریافت نکردید، می توانید آن را از گواهی ssl  نامه واسط بسازید . به سادگی یک فایل متنی جدید ایجاد کنید و محتویات گواهی ssl واسط را در آن، یکی پس از دیگری، کپی کنید. کپی آنها را به ترتیب، از بالا به پایین: ٪٪ INTERMEDIATES ٪٪.