ملاقات مدیر عامل شرکت سرو سرور با مدیر روابط عمومی و قراردهای شرکت سرتوم

ملاقات مدیر عامل شرکت سرو سرور با مدیر روابط عمومی و قراردهای شرکت سرتوم (Certum)

شرکت سرو سرور همواره جهت بروزرسانی سرویس ها ارائه سرویس های جدید و اخبار از آخرین موارد اعلامی با شرکت هایی که همکاری می کند مراوده و تبادل اطلاعات می نماید. برای نیل بدین مقصود همواره مدیرعامل محترم و تیم فنی در جلسات کنفرانس ها و رویداد های مهم داخل و یا خارج کشور شرکت کرده و مشکلات و موارد لازم را همواره با شرکت های صادر کننده مطرح می نمایند .

پس از حضور شرکت سرو سرور در کنفرانس EFPE 2018 در کمپانی Certum در لهستان مجددا جهت بررسی موارد مهم و مطرح پیرامون سرویس های جدید جلسه ای در تاریخ 8 مرداد ماه 1397 با مدیر روابط عمومی و قرارداد های شرکت سرتوم جناب آقای PrzemyslawKoscielski (شرمیسلاو کوچیلسکی ) و خانم Agnieszka برگزار گردید .

در این جلسه اولین و مهمترین موضوع که متاسفانه برطبق سخنان و شایعاتی برآمده از فردی ناآگاه بنام آقای رجائی پور مدیر پرشین وبلاگ برآمده بود و موجبات نگرانی سازمان ها و بانک ها و مشتریان شرکت در رابطه با تحریم شرکت سرتوم صحبت انجام شد .

آقای کوچیلسکی کاملا این مورد را دروغ اعلام کرده و دلیل مشکلات در صدور گواهینامه SSL را برای بعضی از سایت ها عدم انجام پروسه ها ی امنیتی لازم از طرف خود این شرکت ها اعلام کردند و همچنین اظهار داشتند هیچ گونه تحریمی از طرف  شرکت سرتوم  در رابطه با ایران وجود نخواهد داشت .

 

در طی این جلسه مشکلات بسیار زیاد شرکت های مختلفی که متاسفانه بدون آشنایی و خدمات دهی مناسب با این شرکت اقدام به عقد قرارداد نمودند بحث گردید و قرار بر این گردید شرکت سرتوم از این پس نماینده جدیدی در ایران نپذیرفته و برای نمایندگان سقف خریدی بصورت دیپازیت قراردهد تا نمایندگانی که توانایی فروش کافی در سال را نداشته باشند دیگر همکاریشان قطع گردد .

همچنین دسته ای از شرکت ها متاسفانه دست به جعل نامه های ترجمه شده جهت گواهی های EV OV زده بودند که معرفی و گواهینامه های آنها معلق خواهد شد .

از جمله موارد دیگری که اشاره گردید متاسفانه بعضی از نمایندگان شرکت سروسرور خود بصورت مستقیم اعلام همکاری با شرکت سرتوم را نموده بودند که طبق صحبت های انجام شده قرار بر لغو نمایندگی آنها توسط شرکت سرتوم گردید .

مواردی نیز بابت جعلی بودن مدارک ارسالی توسط نمایندگان و سایت های ایرانی جهت دریافت گواهی های شرکتی اعلام شده بود که قراربر این شد مدارک از این پس احتمالا بصورت فیزیکی جهت صدور به شرکت سرتوم ارسال گردد .

همچنین ایشان تشکر از خدمات و اطلاع رسانی های مفید شرکت سروسرور در رابطه با مشکلات کاربران ایرانی نموده و خاطر نشان کردند شرکت سروسرور اولین نماینده این شرکت بعد از حذف تحریم ها بوده و همکاری بسیار قوی با این شرکت در طی سالهای اخیر داشته است و امید بسیار زیادی برای هر چه بیشتر شدن این روابط بین دو شرکت وجود دارد .